دلیل لغو شدن تریدینگ ویو

نکات طلایی استفاده از اکانت tradingview

توی این مطلب از اکانت 98 میخواهیم به نکاتی اشاره کنیم که همیشه کاربران ایرانی در هنگام استفاده از اکانت پرداخت شده تریدینگ ویو با آن دست و پنجه نرم میکنند و اکثرا در هنگام ورود به اکانت پیغامی مبنی بر کنسل شده قابلیت پرمیوم دریافت میکنند.

توی این نوشته ، ما قصد داریم دلایلی که باعث به وجود آمدن این مشکل میشود را شرح و نکات و راه و روش های جلوگیری از آن را برای شما عزیزان نشان دهیم ، پس تا آخر این نوشته با ما همراه باشید.

نکات طلایی استفاده از اکانت تریدینگ ویو

جدیدترین و آخرین آفر های ویژه تردینگ‌ویو مخصوص شما ؛ زیر قیمت وبسایت تریدینگ ویو با تضمین و پشتیبانی 😍

دلایل کنسل شدن پلن اشتراکی (پرمیوم ، پرو پلاس ، پرو) تریدینگ ویو

طبق سیاست ها و شرایط استفاده مندرج در سایت tradingview.com اگر کاربری برای بار دوم و بیشتر از مدت زمان آزمایشی پلن های بالاتر (trial) استفاده کند و تریدینگ ویو این تقلب رو بفهمد آن اکانت را به اصطلاح دانگرید میکند و اکانت از حالت اشتراکی به حالت رایگان تغییر پیدا میکند.

تنها راهکار مجدد استفاده از پلن اشتراکی و غیر رایگان و استفاده از خدمات غیر رایگان روی همان اکانت ، پرداخت به سایت و خرید یکی از پلن ها است.

اما با توجه به قیمت بالای پلن ها و قیمت بالای دلار قاعدتا تنها راه به صرفه استفاده از تایم ترایال و آزمایشی برای کاربران ایرانی است.

دلیل اصلی کنسل شدن اکانت تریدینگ ویو

اگر شما هم بعد از خریدن اکانت آزمایشی تریدینگ ویو بلافاصله در اکانت جدید لاگین کنید در صورتی که قبلا از زمان آزمایشی و ترایال این سایت استفاده کرده اید ، قطعا این مورد را که مغایر با سیاست های تریدینگ ویو است را شناسایی و اکانت شما به پلن رایگان تعییر خواهد کرد .

تریدینگ ویو با استفاده چند مورد توانایی تشخیص شما را دارد؟

  • کوکی های مرورگر (cookies)
  • کش موجود در مرورگر (cache)
  • یوزر ایجنت (user agent)
  • ایپی دستگاه
  • و در کل اثر انگشت دستگاه (fingerprint)

با استفاده از روش های بالا سایت تریدینگ ویو این امکان را دارد که بتواند بالافاصله شما را شناسایی و اکانت را از حالت اشتراک خارج کند. اما شما میتوانید با استفاده از روش های پایین که اختصاصی برای دور زدن این محدودیت و استفاده راحت مشتریان اکانت98 تهیه شده است استفاده کنید.

ساخت اکانت تریدینگ ویو بدون محدودیت

راه های رفع لغو اکانت پرمیوم تریدینگ ویو

با توجه به این که شما در حال استفاده از کدام روش برای استفاده از اکانت هستید و با چه سیستم عاملی فعالیت میکنید روش های دوری از کنسل شدن اشتراک متفاوت خواهد بود.

ما به طور مفصل و یک بار برای همیشه تمام راه های ممکن برای دور زدن این محدودیت برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

روش اول و راحت ترین روش (پیشنهادی)

راه اول راحت ترین و روش پیشنهادی ما برای استفاده امن از اکانت تریدینگ وبو بدون محدودیت و دردسر های کنسل شدن هست.

پیشنهاد ما استفاده از اپلیکیشن های مخصوص خود وبسایت tradingview است که تقریبا برای تمام سیستم عامل ها میتوانید اپلیکیشن (برنامه) اختصاصی قابل نصب را در دستگاه خود نصب کنید.

در این روش بعد از خرید اکانت قبل از استفاده و ورود به اکانت جدید یک بار برنامه را کاملا حذف و مجدد نصب کنید. با انجام این کار کل دیتا و داده های قبلی برنامه و اکانت قبلی همراه برنامه حذف خواهد شد و دیگر تریدینگ ویو به شما شک نخواهد کرد.

میتوانید با استفاده از دکمه های پایین اقدام به دانلود برنامه متناسب با سیستم عامل خود اقدام کنید.

روش دوم دور زدن محدودیت تریدینگ ویو

در این روش ما توصیه میکینم علاوه بر کار های دیگر و روزمره ، یک مرورگر دیگر مختص همین سایت در دستگاه خود نصب کنید.

این کار به شما کمک میکند قبل از ورود به اکانت جدید خود بتوانید به راحتی و بدون از دست دادن فایل ها ، پسورد های ذخیره شده و… در مرورگر خود ، کل دیتای مرورگر را با دکمه های ترکیبی Ctrl + Shift + Del حذف کنید.

دقت کنید که اگر طبق گفته ما یک مرورگر جدید را برای این کار نصب کرده اید بدون نگرانی بعد از قشار دادن کلید های گفته شده ، تایم زمانی حذف داده های مرورگر را روی all (every thing)تنظیم کنید.

ساخت اکانت تریدینگ ویو بدون محدودیت

روش سوم دور زدن محدودیت تریدینگ ویو

در این روش هم ما به سراغ مرورگر ها میرویم ، اکثر کاربران ویندوز و مک در حال حاظر با استفاده از مرورگر در اکانت خود لاگین و از سایت استفاده میکنند.

این روش از روش های قبلی سخت تر است و توصیه میشود از روش های بالاتر استفاده کنید.

در هر حال اگر میخواهید از مرورگر قبلی و روزمره خود استفاده کنید و ریسک آن را قبول کنید این روش را دنبال کنید.

همانطور که گفته شد روش پیشنهادی استفاده از برنامه قابل نصب بر روی دستگاه است که علاوه بر سرعت بیشتر در دور زدن این محدودیت نیز برای ما بسیار کمک کننده است.

اگر شما هم از مرورگر برای لاگین استفاده میکنید این روش را دنبال کنید. توجه داشته باشید مخاطبان این روش استفاده کنندگان دسکتاپ میباشند و ما فرض را بر روی این میگذاریم

ابتدا با استفاده از Win + R و تایپ کردن cmd در پنجره ران ویندوز اقدام به باز کردن CMD ویندوز میکنیم.(این مرحله فقط در ویندوز انجام شود )

ساخت اکانت تریدینگ ویو بدون محدودیت

اکنون در محیط cmd ویندوز این دستور را برای حذف کش dns ذخیره شده در سیستم وارد کنید

ipconfig /flushdns
ساخت اکانت تریدینگ ویو بدون محدودیت

بعد از این مراحل پاک کردن کش dns سراغ مرحله بعد میرویم. در این مرحله ما اقدام به پاک کردن دیتا و کوکی های فقط وبسایت tradingview.com میکنیم و باقی وبسایت ها را بدون تغییرات میگذاریم.

برای این کار نیاز داریم بسته به مرورگر مورد استفاده از افزونه مناسب این کار استفاده کنیم. ما دو مرورگر پر استفاده یعنی گوگل کروم و فایر فاکس را در این پست مثال میزنیم و آموزش میدهیم.

 

افزونه کاربران گوگل کروم

اگر کاربر Chrome هستید وارد این لینک شوید.

ساخت اکانت تریدینگ ویو بدون محدودیت

بر روی Add to Chrome کلیک کنید و افزونه را بر روی مرورگر خود نصب کنید.

 

بعد از نصب افزونه ، وارد سایت تریدینگ ویو بشوید و روی علامت افزونه نصب شده کلیک کنید تا باز شود .

 

پس از باز شدن افزونه تمام کوکی ها خواهید دید.

ساخت اکانت تریدینگ ویو بدون محدودیت

بر روی علامت و ایکون سطل آشغال کلیک کنید تا همه کوکی ها حذف بشوند.

برای تست این که آیا کوکی ها حذف شده اند میتوانید مجدد سایت را رفرش کنید ، میبینید که از اکانت خود خارج شده اید و تریدینگ ویو سیستم شما را دیگر به عنوان یک کاربر قبلی نمیشناسد.

ساخت اکانت تریدینگ ویو بدون محدودیت

افزونه کاربران موزیلا فایر فاکس

اگر از کاربران فایرفاکس هستید مانند قبل نیاز به افزونه دارد. اول از این لینک اقدام به نصب افزونه بکنید.

پس از نصب افزونه وارد افزونه بشید و در فیلد سرچ کافی است tradingview.com را سرچ کنید. تمام کوکی های موجود از سیستم برای شما نشان داده خواهد شد.

ساخت اکانت تریدینگ ویو بدون محدودیت

همانطور که میبینید تمام کوکی های من از وبسایت را پیدا کرده، پس بر روی select all کلیک و Remove selected را بزنید تا کل کوکی ها حذف شود.

روش آخر به هیچ وجه توصیه نمیشود اما میتوانید با این روش از ان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید